2014. október 30., csütörtök

Almás sütemény

Na ez lenne az a recept, amit szintén a hétvégén készítettem, csak a másik napon. Mondanom sem kell, elég hamar elfogyott :) A recept ismét a Hogyan legyek jó Nő oldalról van :)
Nem álltam le a "Mautner kontra Széll" receptekkel sem, csak egyelőre pihenünk a másik hal után, és gyűjtöm az erőt a kacsákhoz, mert persze én még azt sem készítettem. Nem gondoltam, hogy ilyen nagy fába vágom a fejszémet, de nem fogom feladni, akkor is megcsinálom :)

Hozzávalók:
4 közepes méretű alma
fahéj
fél citrom leve
250 ml barnacukor
500 ml liszt (én vegyesen használtam durum és fehér lisztet)
vanília aroma
1 sütőpor
4 tojás
100 g olvasztott margarin


Az almákat kimagozom, meghámozom és felkockázom, megszórom fahéjjal, meglocsolom citromlével és félreteszem.
A cukrot, a lisztet, a vanília aromát, a sütőport, a tojásokat és az olvasztott margarint fakanállal összekeverjük, majd beleforgatom az almákat. Egy kivajazott sütőformába öntöm, majd 180°-on 30 percig sütöm, de az utolsó 10 percre lehúzom a hőfokot 100°-ra. Megvárom míg kihűl és megszórom porcukorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése