2014. október 16., csütörtök

Új kihívás elé nézek!

Úgy indult több mint három évvel ezelőtt ez a blog, hogy elolvastam a Julie&Julia című könyvet, amiben egy nő végigfőz egy szakácskönyvet egy év alatt. Na én azóta se találtam meg azt a könyvet, amit így szeretnék végigfőzni, de most kitaláltam, hogy mit csináljak.

Biztosan sokan láttátok már a "Mautner kontra Széll" óriásplakátokat, ami eddig egy rejtély volt mindenki számára. Mi lesz ez? Egy újabb főzőműsor? De nem, most kiderült, hogy a LIDL indít egy receptversenyt, mely ötletek megjelennek majd hetente a magazinban, valamint videóval együtt az erre létrehozott honlapon. Mindkét szakács, minden héten egy-egy ételt készít, és én elhatároztam, hogy akármilyen hozzávalókból lesznek is ezek, én el fogom őket készíteni minden héten. Ezen kívül persze lesznek más receptek is, amiket "csak amúgy" fogok főzni, de ezek fix elemek lesznek. :)

Így hétvégén itt az első kihívás: még sosem ettem és készítettem avókádós ételt, de ezen a héten mindkét receptnek ez az egyik összetevője, így kezdjük az újdonságokat :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése