2016. november 16., szerda

Túl a második éven

Tegnap ismételten abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy részt vehettem a Lidl által szervezett szakácskönyvbemutatón és az ezzel egybekötött sajtóvacsorán a Robinson Étteremben Budapesten.

Az ételek elfogyasztása előtt Winkler Nóra vezetésével egy rövid beszámolót kaphattunk Grósz Jenőtől, a Lidl igazgatóságának elnökétől az elmúlt év eredményeiről, valamint Tőzsér Judit a Lidl PR vezetője beszámolt arról, hogy sok pozitív visszajelzést kaptak a tavalyi szakácskönyvről és a videós receptekről egyaránt, valamint azt is elmondta, hogy van olyan blogger, aki végigfőzi az összes receptet, ami megjelenik és saját véleményével, valamint az ételről készült fotóval jeleníti meg. Ez lennék én? :) Akár van még rajtam kívül ilyen ember, akár nem, engem büszkeséggel töltött el ez a mondat.
Ezután Mautner Zsófi és Széll Tamás beszélgetéséből megismerhettük az újabb szakácskönyvet. "A főzés mindenkié" címmel ugyanolyan izgalmas és szemet gyönyörködtető, mint a tavalyi, ha nem szebb, és a végén egy fejezet erejéig olyan "alaprecepteket" is találhatunk, mint hogyan főzzünk alaplevet, vagy hogyan gyúrjuk be a házi tésztát, ami nagy segítség szerintem sokak számára, nekem mindenképpen. A könyvet hasonlóan a tavalyi évhez, matricák összegyűjtésével lehet majd megszerezni az üzletekben, hajrá mindenkinek, megéri! :)

A vacsora négy fogásból állt, mindegyik mellé egy-egy bort is kínáltak. A négy ételből hármat én is elkészítettem már, így össze tudtuk hasonlítani őket, de azért azt elmondhatom: van még mit tanulnom. ;)
Köszönöm, hogy ennek az eseménynek idén újra részese lehettem, én folytatom tovább a sorozatot, mert ennek köszönhetően olyan ételek elkészítésébe is belevágok, amelyeken a szakácskönyvben valószínűleg továbblapoznék, így viszont nagy büszkeséggel tölt el, hogy elmondhatom: már két szakácskönyv teljes tartalmát is végigfőztem, pedig a cél tavaly még csak egy volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése