2016. november 15., kedd

Szezámos-gombás sertésszűz tésztával

Még tavaly karácsonyra kértem Nők Lapja Konyha újságelőfizetést, mivel a mindennapi főzésre már kezdtem kifogyni az ötletekből és gondoltam, abból majd inspirálódom. Jó ötlet volt, valóban nagyon sok receptet bejelöltem magamnak, voltak köztük egyszerűbb, hétköznapi fogások, komplexebb hétvégéi ebédötletek és sütemények is, így azt hiszem idén is szólok az angyaloknak :) 

A következő fogás receptje is az egyik újságból van, és most következik majd jó pár ilyen, hogy ne csak a Lidl konyhájából főzzünk :)

Hozzávalók:
40 dkg csiperkegomba
60 dkg sertésszűz
1 csokor újhagyma
25 dkg tészta (szélesmetéltet használtam, de az eredeti receptben rizstészta szerepel)
3-4 ek. olívaolaj
4 ek. szójaszósz
2 ek. chiliszósz
2 gerezd fokhagyma
4 ek. szezámmag

A gombákat megmosom és negyedekbe vágom, a sertésszüzet vékonyan felszeletelem, az újhagymát karikázom, a tésztát sós vízben kifőzöm. Egy wok serpenyőben felforrósítom az olajat, hirtelen megpirítom rajta a húst, hozzáöntöm a szójaszószt, a chiliszószt és a zúzott fokhagymát, majd a gombát. Nagy lángon összesütöm, majd hozzáadom az újhagymát, a szezámmagot és a leszűrt tésztát is, 1 perc alatt összeforgatom és azonnal tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése