2020. február 14., péntek

Csokoládécseppes gofri

Nem szoktuk megünnepelni a Valentin napot, de azért én valami apró figyelmességet igyekszem mindig becsempészni ebbe a napba. Most nem igazán volt ötletem, de a Lidlben vásárolva megláttam egy üveg Nutellát Valentin napi kiadásban, és mivel múlt héten épp kikaparta a család az utolsó falatokat is, így megvettem ezt. Valamit mindenképp akartam sütni mellé, hogy ne csak egy szelet kenyérre kenve együk. Tegnap este Marton Adri közzétett egy gofri receptet, amiről eszembe jutott, hogy még a #sütiévem során készítettem egy csokis gofrit, aminek itt még nem tettem közzé a receptjét, így délelőtt gyorsan elkészítettem ezt, aminek a receptjét Havas Dóra Így etesd a családodat könyvéből vettem.

Hozzávalók 12 darabhoz: 
4,5 dl tej
2 tojás
25 dkg liszt
7 g sütőpor
2 dkg porcukor
csipetnyi só
3 ek. olvasztott vaj
10 dkg étcsokoládécsepp - én most tejcsokoládét használtam, és nyílván aprított csokoládéval is működik a recept

Habverővel elkeverem a tojásokat és a tejet, majd a száraz hozzávalókat összevegyítem egy tálban és hozzáadagolom a tojásos tejet, beleöntöm az olvasztott vajat és beleszórom a csokidarabokat. Ha sikerült csomómentesre keverni, akkor gofrisütőben megsütöm őket, majd ízlés szerint nutellával, csokiöntettel, lekvárral vagy friss gyümölcsökkel és tejszínnel tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése