2018. január 10., szerda

#sütiév

Boldog Új Évet Mindenkinek!
Ahogy sajnos visszanézem az elmúlt egy év bejegyzés számát, kicsit csalódott vagyok magammal szemben, mert évek óta nem volt ennyire kevés bejegyzésem. Van mentségem erre vonatkozóan, de a magyarázkodás helyett inkább teszek egy ígéretet, legfőképpen magamnak: igyekszem a heti minimum két bejegyzést tartani az idei évben, aztán majd meglátjuk, hogy a család, és leginkább a gyerekek mit szólnak hozzá. A főzés folyamatos volt 2017-ben is, kétnaponta minimum készítettem valamit a konyhában, de leginkább naponta, csak a bejegyzések elkészítése ütközött nehézségekbe, viszont egy elhatározásom sikerült, ez pedig a "sütiév".
2017 elején tettem egy fogadalmat, miszerint minden héten fogok sütni egy süteményt, és ezt sikerült is tartanom. Az elhatározás nem az első héten született, így összesen 50 hétről beszélhetünk, de jelentem az Instagram oldalamon már találhattok 50 süteményt. Az elhatározás ötletgazdája Férjem volt, aki azt mondta, hogy főzni és azt szépen tálalni már igazán jól tudok, de én nem vagyok olyan "sütős". Én nem hagytam annyiban a dolgot, és gondoltam bebizonyítom, hogy dehogynem vagyok én "sütős". Úgy érzem sikerült, a dicséreteket már megkaptam érte.
Jöjjenek hát a #sütiév süteményei, amihez nem találtok receptet a blogon, azt ígérem idén pótolom, de emellett már kitaláltam az új kihívást is magamnak, de hogy mi lesz, az még maradjon titok.



 

1. Csokidarabos gofri
2. Házi csokoládépuding
3. Banános-csokis muffin
4. Vargabéles
5. Kávés csokoládéhab mandulás grillázzsal
6. Vaníliás karamellpuding grillázzsal
7. Farsangi szalagos fánk 
8. Kávés csokoládétorta
9. Dobostorta
10. Gyümölcsös túrótorta

 




11. Tiramisu
12. Húsvéti kalács
13. Mogyorókrémes kosár
14. Sárgatetejű, Isler 
15. Mogyorós puffancs
16. Rizskoch
17. Túrókrémes profiterol csokiöntettel
18. Piskótatekercs
19. Meggyes piskóta
20. Epres pite














21. Meggyes sajtortta
22. Csokimousse
23. Málnás túrótorta
24. Áfonyás sajttorta
25. Barackos grízfelfújt
26. Kefír panna cotta mézes őszibarackkal
27. Meggyes piskóta
28. Gyümölcsös nyári piték
29. Erdei gyümölcsös túrótiramisu 





 
 







30. Kefíres "poharas" sütemény áfonyával és csokoládéval
31. Sacher torta
32. Túrós és meggyes rétes
33. Krémes túrótorta bogyós gyümölcsökkel
34. Tejcsokoládés torta
35. Hókuszpókusz kókuszrombusz
36. Meggyes-mákos muffin
37. Almás-fahéjas muffin
38. Túrós narancsos tejpite




 







39. Barackos túrós zabpelyhes szelet
40. Túrós zabpelyhes ropogós
41. Sütőtökös pite
42. Narancsos kuglóf
43. Sütőtökös kuglóf
44. Kókuszos-narancsos kuglóf
45. Mennyei almatorta
46. Ünnepi mézes krémes torta
47. Mákos-diós bejgli
48. Sárgatetejú és Isler
49. Mézeskalács











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése