2015. október 11., vasárnap

Egy újabb mérföldkő

Aki olvassa a receptjeimet az tudja, hogy szeptember végén a Lidl meghívásának köszönhetően részt vehettem az idei, immáron harmadik alkalommal megrendezett Lidl borvacsorán, melynek helyszíne a budapesti Robinson étterem volt.
Nagyon jól éreztük magunkat, ugyanis egy kísérőt is vihettem magammal, így férjem is velem tartott. Összesen hat fogást szolgáltak fel, melyek közül öthöz Kovács Antal sommelier által kínált borokat kóstolhattunk meg. Ettünk halat, bárányt, steak-et és egy isteni desszertet, illetve természetesen nagyon finom borokat kóstoltunk, vöröset és fehéret egyaránt.
Összességében nagyon jól éreztem magamat, és nagyon köszönöm, hogy a Lidl engem is meghívott erre az eseményre, illetve köszönöm nektek, hogy követitek receptjeimet, hiszen a megtekintéseket Ti generáljátok és ennek köszönhető, hogy felfigyeltek rám.



Ehhez kapcsolódik a cím is, hiszen újabb mérföldkőhöz érkeztem a számok terén is a blogon. Elértem a 45.000 oldalmegjelenítést, ami számomra óriási öröm, sose gondoltam, hogy lesz ilyen, és mindehhez eddig közel 250 bejegyzést tettem közzé 4 év alatt.


Köszönöm az eddigi támogatást, én folytatom tovább a blogolást, és természetesen a Mautner kontra Széll kihívást is. További jó böngészést és jó főzést kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése