2015. július 2., csütörtök

Számadás

Közel három hónapja nem írtam új bejegyzést, aminek meg volt az oka, és még jó ideig nem is akartam írni, de a múlt héten óriási megtiszteltetés ért.
A LIDL megbízottja megkeresett, hogy ismerik a blogomat és szeretnének meghívni egy borkóstolóval egybekötött hajózásra a Balatonra. El se akartam hinni, így megkérdeztem, hogy miért esett többek között - mert persze nem egyedül engem hívtak - rám a választásuk, és azt írták, hogy a PR-os ismeri a blogomat, mivel el szoktam készíteni a "mautner kontra széll" recepteket. Itthon sokszor viccelődtünk azzal, hogy na majd egyszer biztos csöng a telefon, hogy ezt valaki észreveszi, vagy jön egy email, de én mindig csak legyintettem erre, viszont most tényleg így lett. :) Sajnos a hajózás elmarad egy váratlan körülmény miatt, de már kaptam előzetes meghívást a következő rendezvényükre. :)
Úgy gondoltam, hogy ez egy jel - én hiszek az ilyenekben -, hogy folytatnom kell a blogolást, és nem is lesz annyira nehéz dolgom, mert a főzéssel nem álltam le, csak ide nem töltöttem fel a recepteket, minden fotó megvan, így csak a gépelés van hátra, de annak is nekilátok hamarosan, ígérem.


Viszont a cím: számadás. 
Újra eltelt egy év, ami alatt közel 17.000 új oldalmegjelenítést, és közel 100 új bejegyzést tudhatok magaménak, amire büszke vagyok, de a legbüszkébb arra vagyok, hogy kislányom is egyre többet szeret a konyhában tölteni. Néhány hónappal ezelőtt még csak mindig megleste, hogy jól van, Anyu a konyhában van, aztán ment játszani, de mostanában az a legújabb játék - mint persze sok más gyereknél is -, hogy kér néhány műanyag konyhai eszközt és egy nagy tálat, abban kever-kavar, majd kisebb edénybe tölti a főztjét és kanállal megeteti a babáit és az állatait, amihez még édesen cuppog is, és a legjobb, hogy ez akár fél óráig is eltart mellettem, így az ebéd is könnyen elkészíthető. :)
Mindezeken felül pedig szeretném megköszönni mindenkinek aki olvassa a blogomat, és remélem, hogy továbbra is bekerül néhány újdonság receptjeim közül minél több család konyhájába. Lehet, hogy lesz egy újabb arculatváltás, de ezt majd még meglátjuk, egyelőre kezdődjenek újra a receptek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése