2013. május 7., kedd

Gombás-csirkés-tejszínes-bazsalikomos tészta

Ma egy anyukám szavaival élve "önölmény" készült a konyhámban, miután férjem és öcsém részére, aki itt alszik nálunk tortillatekercset csináltam csirkehússal, krumplival és tztazikival.

Hozzávalók a tésztához:
20 dkg szélesmetélt
1,5 dl tejszín
kb. 10-15 dkg csirkemellfilé, de én a gyrosból maradtat tettem csak bele
kb. 10-15 dkg gomba (konzervet használtam)
10 levél friss bazsalikom


A tésztát sós, kissé olajos forrásban lévő vízben megfőzöm. A csirkemellfilét szeletekre vágom, megfűszerezem ízlés szerint - én sóval, borssal és szárnyas fűszerkeverékkel szórtam meg - és hirtelen megsütöm, majd felaprítom. Ezt hozzáadom a gombával és a tejszínnel együtt a kifőtt tésztához és összerottyantom, majd megszórom a felaprított friss bazsalikommal.
Tányérra szedem és petrezselyemmel tálalom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése