2013. március 12., kedd

Töltött zsemle vacsorára

Eddig én a töltött zsemlét csak édes formában ismertem, mazsolás-túrós töltelékkel, de a múlt héten találtam egy vacsorára készült töltött zsemle receptet, melyet ma ki is próbáltam :)



Hozzávalók 3 zsemléhez:

3 zsemle
2 paprika
6 koktélparadicsom
különféle sajtok, összesen kb. 10 dkg (én camambertet, füstölt- és márványsajtot használtam)
só, bors, zöld-fűszerek
3 tojás





A paprikát és a paradicsomot felkockázom, majd kevés olajon megfonnyasztom, mintha lecsót készítenék. A sajtokat szintén felaprítom, majd amikor a zöldségek már megpuhultak ezeket is hozzáadom, és már csak éppen hogy összeforgatom őket, hogy kicsit megolvadjanak a sajtok.
A zsemlék "kupakját" levágom és megpirítom őket, majd mindegyiket kibelezem:) Megtöltöm a zöldséges-sajtos keverékkel, majd 180°-ra előmelegített sütőben 5-10 percet légkeverésesen sütöm. Mikor már kezd pirulni a széle, kiveszem és mindegyikre ráütök 1-1 tojást, és visszateszem annyi időre, míg a tojások megsülnek.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése