2014. szeptember 27., szombat

Szőlős morzsasüti

Már egyszer készítettem morzsasütit almából, de mostanában újra rengeteg ilyen receptet láttam, hol főzőműsorban, hol különféle blogokon, így gondoltam megpróbálkozom megint vele, de mivel csak ketten vagyunk, így kis adagot készítettem. volt itthon alma, de szőlő is, így inkább azzal készítettem el. A másik újítás pedig, hogy legutóbb fehér liszttel és cukorral készítettem, most viszont, hogy egészséges legyen, így zabpehely és nádcukor került bele.

Hozzávalók 2 adaghoz:
1 közepes fürt szőlő
1 tk. fahéj
7 dkg zabpehely
kb. 4 ek. barna nádcukor
kb. 2 ek. ráma



A szőlőt megmosom, leszemezem és a szemeket félbe vágom. Megszórom 2 ek. cukorral és a fahéjjal, majd jól összekeverem és a szufléformák aljába kanalazom. A zabpelyhet, a maradék cukrot és szobahőmérsékletű rámát villával összedolgozom és a gyümölcs tetejére teszem, majd 180°-os sütőben 20-25 perc alatt megsütöm. vigyázat, ne egyből fogyasszuk, mert a gyümölcs az alján nagyon meleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése