2014. július 13., vasárnap

3 éves a blogom :)

 
Hogy miért is indult el ez a blog immáron több mint három éve, 2011. június 26-án? Akkor kaptam meg barátnőimtől a Julie&Julia című könyvet (ebből való az új "mottó" is), melynek film változatába már korábban beleszerettem - aki nem látta még, annak muszáj megnéznie -. Főzni már előtte is nagyon szerettem, de ez a könyv és film volt az, ami alapján jött az ötlet: én is blogolni szeretnék. Az elején még csak hétvégente élhettem ki magamat otthon, Édesanyám konyhájában, de lassan két éve önálló háztartással büszkélkedhetek, így itt már én vagyok az úr a konyhában. Sajnos én nem találtam olyan könyvet, melyből célként tudnék kitűzni, hogy egy éve alatt megfőzök minden receptet, de innen-onnan jó sokat találok.


Remélem sok mindenkinek adtam jó ötleteket, amivel el tudja kápráztatni vendégeit, családtagjait a mindennapokban. Az életem igencsak nagy fordulatot vett négy hónappal ezelőtt, amikor megszületett kislányom, így most minden percem körülötte forog, de a konyhában feleség és szakács vagyok, ott is igyekszem megállni a helyemet, remélem egyszer majd ő is ott áll mellettem és segít nekem. :)


Az új külső mellett pedig azért döntöttem, mert egyrészt úgy éreztem megérett a cserére,  másrészt pedig ez a 120. bejegyzésem, ami nagy dolog, és ezt eddig már közel 25.000-en láttátok, ami még inkább jó érzéssel tölt el. Köszönöm az eddigi olvasást, remélem továbbra is ellátogattok majd az oldalamra :) 
 

Folytatódjon a receptek sora, 
mindenkinek jó főzést és jó étvágyat kívánok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése