2012. január 7., szombat

Szilveszteri vendégváró falatok

Szilveszterkor tartottam életem első házibuliját, gondoltam mielőtt elköltözünk, még egy ilyet is meg kell ejteni:) Nagyon jól sikerült és természetesen több finomsággal is vártam a társaságot, hogy a bendőnk se maradjon üres az év utolsó napján. Készítettem töltött tojást, fűszeres sajtgolyókat és majonézes kukoricasalátát, de persze a többiek is jeleskedtek. A töltött tojás receptjét nem írom le, hiszen azt mindenki ismeri, akárcsak a majonézes kukoricasalátáét, de a fűszeres sajtgolyók nagyon nagy sikert arattak, így ezt megosztom Veletek.

Fűszeres sajtgolyók (kb. 30 db-hoz)
20 dkg natúr tubusos krémsajt
10 dkg Ráma margarin
20 dkg trappista sajt reszelve
2 ek. tejföl
só, bors

A díszítéshez:
őrölt pirospaprika
aprított petrezselyemzöld

A krémsajtból, a rámából, a reszelt sajtból, és a tejföllel valamint a fűszerekkel jól formázható masszát gyúrtam. Diónyi gombócokat készítettem belőle, melyek egyik részét pirospaprikába másik részét pedig aprított petrezselyemzöldbe forgattam és színenként váltogatva tettem a töltött tojások közé, így igazán magyaros: piros-fehér-zöld tálat készítettem:)

 
Jó étvágyat és utólag is:


Boldog és Sikerekben, Egészségben Gazdag Új Esztendőt kívánok Mindenkinek!


2 megjegyzés:

  1. A színes sajtgömböket évek óta készítem vendégvárónak, és mindig nagyon kelendő ;-)

    VálaszTörlés
  2. már a látvány is megfogja az embereket, hát még amikor megkóstolják:) örülök, hogy Nálad is siker szokott lenni, hasonlóan készíted Te is?

    VálaszTörlés