2013. augusztus 10., szombat

Brokkolis-sajtos és paradicsomos-mozzarellás csirke krumplipürével

A héten ugyan még mindig nagyon nagy volt a hőség, de azért már rávettem magam a főzésre, viszont ha már nekiálltam, nagy adagot csináltam, hogy több napig is tudjuk enni, legalább nem kell annyiszor főzni, és katlant csinálni a konyhából.

Hozzávalók 5 adaghoz:
60 dkg csirkemell
15 dkg brokkoli
fél dl főzőtejszín
3 paradicsom
10 dkg sajt
1 csomag mozzarella
8 közepes méretű krumpli
margarin
tej
só, bors


A csirkemellet vékonyan felszeleteltem, majd megszórtam mindkét oldalát szárnyas fűszerkeverékkel. Hirtelen serpenyőben megforgattam őket, majd egy tepsibe helyeztem. A húsokat kétfelé osztottam, a paradicsomot és a mozzarellát felszeleteltem, és az egyik adagra helyeztem. A fagyasztott brokkolit sós vízben megfőztem, majd a tejszínnel összekevertem és a másik húsadagra helyeztem, majd megszórtam reszelt sajttal.
A krumplipüréhez meghámoztam és felkockáztam a krumplit, majd sós vízben megfőztem őket. Összetörtem, majd margarinnal és tejjel pürésítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése