2013. január 31., csütörtök

Tojás kicsit másképp

... avagy vacsora pillanatok alatt. Ma van Torkos csütörtök és úgy terveztük, hogy elmegyünk étterembe, de túl későn jutott eszünkbe, így lemaradtunk róla. Gondoltam legalább akkor legyen finom, és kicsit extra vacsora, de azért gyors, mert mire hazaérünk már nagyon éhesek vagyunk.


Na szóval, csináltatok már tojást sütőben, muffinformában? Én még nem és tegnap találtam ezt az ötletet.
1. Melegítsd elő a sütőt 180-200°-ra
2. Olajozd ki a muffinformának annyi mélyedését, amennyi tojást szeretnél sütni.
3. Indítsd el a fantáziádat, hogy milyen formában süsd meg a tojásokat: én csináltam simát, baconkosarasat, illetve rántottát.



Mennyei lett, salátával tálaltam, és igazán nagy sikert aratott. Az ötletgazda nem én voltam, de nem lopom, innen van: 


Jó étvágyat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése